اگر خوب گوش کنی . گفتم باید از حالت auto خارجش کنی .در حالت دیفالت cpu host clock قابل تغییر نیست . باید تغییرش بدی و از حالت اتو خارج کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از قسمت MIT
ADVANCE FREQANCE SETTING
از حالت اتو خارجش کن و با استفاده از EASY TUNE .
BCLK رو افزایش بده . البته زیر 110 باید ست بشه .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks